Nye ansigter og ændrede træffetider

01.09.2020

Tirsdag den 1. september åbnede AAB Vejles nye servicecenter – ét af grundstenene i projekt SAMDRIFT, som skal sikre bedre beboerservice, effektiv drift og øget arbejdsglæde.

I det nye servicecenter i Mindegade 17A vil alle henvendelser, der vedrører AAB Vejles boliger og eventuelle fællesarealer blive samlet. Fremover skal beboere i AAB Vejle derfor ikke henvende sig til afdelingens inspektør, gårdmand eller varmemester men i stedet kontakte servicecentrets medarbejdere. Det er med til at give bedre overblik over opgaverne og en ensartet service på tværs af afdelinger. Alt sammen noget, der vil skabe mere ro omkring medarbejderne samt bedre service til vores beboere.

Vores to nye servicecentermedarbejdere er henover sommeren blevet introduceret til deres opgaver og sidder nu klar til at hjælpe på telefon og mail eller ved fysisk fremmøde.

I forbindelse med opstarten af det nye servicecenter er der sket ændringer i vores telefon – og åbningstider, som nu ser således ud;

Telefontid;
Mandag til torsdag kl. 9.00 – 15.00
Fredag kl. 9.00 – 12.00

Kontortid;
Mandag til torsdag kl. 11.00 – 15.00
Fredag kl. 11.00 – 12.00

Samtidigt lukker alt ekspedition fra vores fem varmemesterkontorer. Du vil stadig møde de velkendte ansigter i dit boligområde, men har du brug for deres hjælp, skal du kontakte servicecentret.

Medarbejderne i servicecentret vil kunne hjælpe dig med langt de fleste af dine spørgsmål, og hvis ikke stiller de dig videre til en relevant medarbejder.

Kontakt servicecentret på telefon 7582 7700 eller mail servicecenter@aabvejle.dk.


« Gå tilbage

 
 
 
 
L1008819 Edit4V3B7633 NYSKYDen Gamle Gaard