Ændringer i forbindelse med udbrud af Coronavirus

12.03.2020

SENEST OPDATERET DEN 25.3.2020

Vi følger myndighedernes anbefalinger vedrørende coronavirus (COVID-19) og har iværksat en samlet plan, som inkluderer hjemsendelse af medarbejdere og lukning af kontorer for personlig ekspedition - foreløbigt frem til tirsdag den 14. april 2020.

Det vil sige, at man i øjeblikket ikke kan møde op på kontoret i Mindegade, i beboerhusene i Løget og Finlandsparken, på genhusningskontoret i Møllevangen eller på varmemesterkontorerne.

Du kan stadig kontakte os telefonisk og via mail.

 

Nedenfor har vi samlet relevant information til dig, som har behov for at komme i kontakt med os;

Beboerdemokrater

Alt fysisk fremmøde i Mindegade eller andre af vores lokationer skal undgås. Henvendelse bør foregå via mail og telefon.


Beboere

Alt fysisk fremmøde i Mindegade eller andre af vores lokationer skal undgås. Henvendelse skal foregå via mail og telefon indenfor den sædvanlige åbningstid.

VÆR OPMÆRKSOM PÅ;

  • LEJE AF FESTLOKALER OG FERIEHUSE

Det er pt. ikke muligt at leje AAB Vejles feriehuse og festlokaler - Dette gælder foreløbigt frem til 1. maj 2020. Vi arbejder i øjeblikket på at annullere allerede bookede aftaler, og du kan derfor regne med at høre fra os inden længe, hvis du har booket fereiehus eller festlokale i perioden frem til 1. maj. 

  • FRAFLYTNINGSSYN

Afvikles som allerede planlagt. Kontakt dit varmemesterkontor telefonisk i tilfælde af spørgsmål.

  • UDDELING AF AFFALDSPOSER

Der uddeles i øjeblikket ikke sorte affaldsposer. Så snart situationen normaliseres, vil poserne blive uddelt igen.

 

VIGTIG VEDR. HYGIEJNE

Vi henstiller i øvrigt til, at alle vores beboere holder sig informerede om coronavirus og forholdsreglerne i forhold til smittefare. En god side til information er på Indvandremedicinsk Klinik, hvor teksten samtidig er oversat til flere forskellige sprog. 


Medlemmer og andre

Alt fysisk fremmøde i Mindegade eller andre af vores lokationer skal undgås. Henvendelse skal foregå via mail og telefon indenfor den sædvanlige åbningstid.

VÆR OPMÆRKSOM PÅ;

  • NØGLEUDLEVERING OG INDFLYTNINGSSYN

Udlevering af nøgle sker efter nuværende aftale på varmemesterkontoret. Der udleveres i den forbindelse en fejl – og mangelliste, som skal returneres til varmemesterkontoret via mail senest 14 dage efter overtagelse af lejemålet. Selve indflytningssynet planlægges afholdt efter 14. april 2020. 

  • FREMVISNINGER

Fremvisninger udskydes indtil videre. Du vil blive kontaktet af os, så snart en fremvisning er mulig.

  • UNDERSKRIVELSE AF LEJEKONTRAKT

Kontrakten kan som altid underskrives elektronisk hjemmefra, men du har også mulighed for at printe den ud og aflevere den i postkassen i Mindegade 17A.

 

Vi overvåger situationen med coronavirus (COVID-19) tæt og følger til hver en tid BL’s og myndighedernes anbefalinger. Vi holder løbende vores beboere underrettede om ændringer i procedurer - både her på siden og via andre passende kanaler.

Vi håber på alles forståelse. 


« Gå tilbage

 
 
 
 
L1008819 Edit4V3B7633 NYSKYDen Gamle Gaard