Hvem skal jeg kontakte?

Afhængigt af dit spørgsmål kan du kontakte:

Kundeservice
Vaskekort, tv og internet, feriehuse, festsale, klager, P-kort og andre henvendelser

Udlejning
Opskrivning, venteliste, lejekontrakt, opsigelse, ændring i lejeforhold (skilsmisse og dødsfald)

Inspektør
Istandsættelse, råderet, boligforbedringer, skimmelsvamp, vandskader, syn

Varmemestre
Stoppet vask, ingen vand, varme, dryppende vandhane, løbende toilet, affald

Økonomi
Husleje, forbrugsregnskaber, restancer, betalingsservice

Beboerrådgivning
Alle former for spørgsmål og problemer, hvor en socialrådgiver kan hjælpe

Du kan downloade kontaktoplysninger til Hovedbestyrelsen, Inspektørerne, Administrationen og varmemestrene som pdf, her kan du også se telefontider og træffetider hos både inspektører og varmemestre.

Download kontaktblad for AAB Vejle.

Er du ramt af en pludselig opstået skade uden for administrationens normale åbningstid? Kræver situationen hjælp her og nu? F.eks. i forbindelse med et sprængt vandrør eller andre uopsættelige arbejder.

Kontakt Falck Vagttelefon på telefon 70 12 13 07.

 

 
 
 
 
L1008819 Edit4V3B7633Den Gamle Gaard