Hvem skal jeg kontakte?

Afhængigt af dit spørgsmål kan du kontakte:

Kundeservice
Vaskekort, tv og internet, feriehuse, festsale, klager, P-kort og andre henvendelser

Udlejning
Opskrivning, venteliste, lejekontrakt, opsigelse og ændring i lejeforhold (skilsmisse og dødsfald)

Inspektør
Istandsættelse, råderet, boligforbedringer, skimmelsvamp og vandskader

Varmemestre
Stoppet vask, ingen vand, varme, dryppende vandhane, løbende toilet, affald og syn af bolig

Økonomi
Husleje, forbrugsregnskaber, restancer og betalingsservice

Beboerrådgivning
Alle former for spørgsmål og problemer, hvor en socialrådgiver kan hjælpe

Er du ramt af en pludselig opstået skade uden for administrationens normale åbningstid? Kræver situationen hjælp her og nu? F.eks. i forbindelse med et sprunget vandrør eller andre presserende skader.

Kontakt Falck Vagttelefon på telefon 70 12 13 07.

 

 
 
 
 
L1008819 Edit4V3B7633 NYSKYDen Gamle Gaard