Hvem skal jeg kontakte?

Afhængigt af dit spørgsmål kan du kontakte:

Kundeservice
Vaskekort, tv og internet, feriehuse, festsale, klager, P-kort og andre henvendelser

Udlejning
Opskrivning, venteliste, lejekontrakt, opsigelse, ændring i lejeforhold (skilsmisse og dødsfald)

Inspektør
Istandsættelse, råderet, boligforbedringer, skimmelsvamp, vandskader, syn

Varmemestre
Stoppet vask, ingen vand, varme, dryppende vandhane, løbende toilet, affald

Økonomi
Husleje, forbrugsregnskaber, restancer, betalingsservice

Beboerrådgivning
Alle former for spørgsmål og problemer, hvor en socialrådgiver kan hjælpe


Er du ramt af en pludselig opstået skade uden for administrationens normale åbningstid? Kræver situationen hjælp her og nu? F.eks. i forbindelse med et sprængt vandrør eller andre uopsættelige arbejder.

Kontakt Falck Vagttelefon på telefon 70 12 13 07.

 
 
 
 
4V3B7633Den Gamle GaardL1008819 Edit